UKE 38 (Fant dette innlegget, hadde glemt å poste det hihi) Gleder meg til våren :)

MANDAG:

Mandag er en hektisk dag…

Dagen start kl 06.30 Unger som skulle ha frokost og matpakke. Få dem avgårde i barnehage å på skolen.  Når ungene var levert, gikk jeg en laaaang tur med hundene i det nydelige været, knall sol og deilig høst lukt. Så var det hjem å ta en dusj og stelle meg. Dro så på møte på ny jobben.  Var hjemme kl 15.00 Kl 16.00 skulle jeg og Birger Andrè møte resten av fotball laget på Lunde. Var min tur til å kjøre. Var siste kampen for i år. Dem har vunnet alle kampene i høst, å dem vant denne å 🙂 Hadde lovet guttene som satt på i min bil at dem skulle få is om dem vant. Dem lå under 1-3 i pausen, men klarte å snu det til 5-3 🙂 Jippi… Var helt sår i halsen etter å ha brølt og heia så mye hehe… Bare bitte litt engasjert,,,,  Å en smule flau sønn.. Han skårte nesten 2 ganger i 2 omgangen. Å returen fra kiperen på begge sjansene hans, gikk til en av lag kameratene som fikk ballen i mål 🙂

 

 

 

 

 

 

Etter kampen stoppet vi for å kjøpe is, men gutta var såååå våte og kalde at dem hadde mere lyst på en varm snadderloff og brus. Så da ble det, det 🙂 Kjørte gutta hjem, hentet Tuva som hadde vært på turn.  Så var det hjem å gjøre lekser og stelle prinsessa. Birger Andrè gikk ut for å leke bom 50 i mørket. Vaske maskinen går hele tiden her… 😦 vaske, rydde, brette…

TIRSDAG:

 

Tirsdagen startet kl 07.00. Birger Andrè sto opp med engang. Tuva nektet å skulle stå opp (ganske så lik på sin tante Linda når hun var liten) Når jeg endelig fikk henne opp av senga, suse ho rundt her i koma og i sin egen lille verden, der ingen må prate til henne eller se på henne :-/ hehe… Etter mye om å men, fikk jeg henne i dusjen, på med tøy og litt frokost. Leverte henne i barnehagen. Dro så på Frøken Lyng med Lene og Ingeborg. Vi hadde en Lunsj date kl 11.00 Var kjempe kos 🙂 Etter på var det hjem å gå en tur med hundene. Så hente prinsessa, lage middag, få levert Tuva til Torfinn som skulle gå med jentene på dans. Etter på hjalp jeg Birger med leksene. Fikk sendt han på trening. Tuva kom kjem 17.40 Steinar kom 17.50 for å sitte barnevakt. Jeg skulle på klassekontakt møte på skolen kl 18.00 Alle klassekontaktene fra hele skolen skulle møtes  kl 18.00 kl 19.00 gikk vi trinn vis for å prate. Vi klassekontaktene for 6 trinn, har planlagt maskeradeball for alle tre 6 klassene.. 🙂 Tror det blir kjempe morro. Å jeg har ansvar for hele greia.. Finne lokale, ordne med mat og fordele oppgavene 🙂 Men det blir KJEMPE GØY 🙂 Gleder meg… Så gikk vi bare klassevis sammen med læreren. Ble mye prat om alt annet. Er en fantastisk kontakt lærer dem har fått 🙂  Var ikke hjemme før kl 21.30.00 Da var det å få ungene i seng 🙂 Tuva var en smule overtrøtt .. Hadde kosa sæ med «tante» Steinar 🙂 Å skulle da ikke sove hehe… Fikk skravla litt med steinar å sett Grace, så var det senga…

 

ONSDAG:

var det opp kl 07.00 Koke vann, egg og steke rundstykker. Lage frokost og sende Birger på skolen. Opp med prinsessa,  som var blid som ei lærke. For vi skulle ut på TUR 🙂  Jeg, Tuva, Marthine og Lene skulle på tur opp på Lundeheia.  Hadde med meg alle hundene også 🙂 Vi stor kosa oss, bare å se på bildene 🙂

 

Som dere ser på bildet så er det ganske høy stining opp der, å jentene bare løp opp der som 2 fjell geiter, dem klaget ikke en gang 🙂   Å alle 5 hundene hang etter dem som en hale 🙂

 

 

Hadde noen slitne hunder og ei jente når vi kom hjem 🙂

Legg igjen en kommentar