Da begynner jeg med Tuva.

Tuva ble skrevet inn på Lunde skole i November. Se på bildene hvor stolt og spent den lille-store prinsessa mi er 🙂

Er så utrolig stolt over at jeg har en så flott jente som jeg får være mamma til. Hjertet mitt er sprekk ferdig av stolthet 🙂

Elsker ungene mine overalt på denne jorden 🙂

Se så fint det er på vedderheia 🙂

Jeg hadde julebake verksted med Tuva og 3 av hennes venninner her hjemme før jul.

Tuva, Martine, Lisa og Maria.

Noe av det ferdige bak verket prinsessene har laget og pyntet… Er dem ikke flinke??

Halloween , bildene taler for seg selv… Vi hadde det kjempe kos 🙂

Mere kommer i morgen, da er det julebordet, vin lunsj hos Lene, ++++ masse mere gøy 🙂 Nå er det natta på meg..

Natta folkens.. Klem

Legg igjen en kommentar

